X
تبلیغات
d2gzfvm3e7bah7ha8tj.jpg پـــابـــــــــدانــــــــا

پـــابـــــــــدانــــــــا

آگهی استخدام تکنیسین مرد در تبریز

+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم تیر 1391ساعت 15:13  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

استخدام مدیر منابع انسانی و حسابدار در شرکت تولیدی

استخدام مدیر منابع انسانی و حسابدار در شرکت تولیدی

مدیر منابع انسانی آقا یا خانم/لیسانس/دکترای مدیریت یا صنایع از دانشگاه های معتبر دارای حداقل ۵ سال سابقه مدیریت مفید و مثبت در حوزه منابع انسانی-مسلط به سیستم های حوزه منابع انسانی.

رییس حسابداری-آقا.ترجیحا فوق لیسانس حسابداری-دارای ۷ سال سابقه مرتبط-مسلط به همکاران سیستم-حداکثر ۴۵ ساله.

ارسال اطلاعات فردی،مدرک تحصیلی و سوابق کاری به همراه مستندات مربوطه به : employment2001@gmail.com


برچسب‌ها: استخدام مدیر منابع انسانی, آگهی استخدام, آگهی
+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم تیر 1391ساعت 15:7  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی کشور

مهلت شرکت در هفتمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاههای علوم پزشکی تا ۱۵تیر ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری از سوی داوطلبان است.

بر اساس اعلام دانشگاهها حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر در این دوره از فراخوان جذب می شوند.

دانشگاه شاهد نیز از امروز به مجموعه دانشگاههای علوم پزشکی در فراخوان هفتمین دوره جذب اعضای هیات علمی اضافه شده است و داوطلبان می توانند از رشته های مورد پذیرش این دانشگاه مطلع شوند.

دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا گواهی دوره فلوشیپ در رشته های بالینی و دانشنامه دکتری تخصصی Ph.D و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پایه از جمله شرایط ثبت نام است. حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی ویا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است.

با استعانت از درگاه خداوند متعال به اطلاع می رساند ،هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هفتمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در   رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته را برگزار می نماید ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر بصورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه مربوطه می باشد.

برای اطلاع از شرایط کلیک کنید


برچسب‌ها: آگهی استخدام هیات علمی دانشگاه, آگهی استخدام در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی, آگهی استخدام, آگهی استخدام در هیات علمی دانشکاه, آگهی استخدامی در کادر هیات علمی
+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم تیر 1391ساعت 14:47  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام شرکت گل گهر سیرجان

فراخوان پذیرش نیروی قراردادی دیپلم

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در نظر دارد جهت تکمیل  نیروی انسانی مورد نیاز خود ، شرکتهای تابعه و پیمانکاران ، تعداد ۴۶ نفر مرد در مقطع دیپلم را  از طریق برگزاری مصاحبه حضوری ، آزمون عملی و گزینش بر اساس جدول پیوست به صورت قراردادی از بین نیروهای بومی شهرستان سیرجان ( بومی به افرادی گفته می شود که محل تولد و یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنها شهرستان سیرجان باشد) جذب نماید.

فراخوان پذیرش نیروی قراردادی فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در نظردارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز  خود، شرکتهای تابعه و پیمانکاران تعداد ۹۴  نفر مرددرمقاطع  فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید.

برای اطلاعات بیشتر از عناوین شغلی هر یک از مقاطع تحصیلی و سایر شرایط  کلیک کنید


برچسب‌ها: آگهی استخدام شرکت گل گهر سیرجان, آگهی استخدام مرد گل گهرسیرجان, استخدام نیروی مرد در استان کرمان, استخدام در شرکت گل گهر سیرجان, استخدام نیروی مرد در سال91, استخدام شرکت گل گهر در سال91, آگهی استخدام
+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم تیر 1391ساعت 14:39  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام کارمند خانم در تهران

شرکت ایمن گستر آرمان جهت اشتغال در دفتر کار شرکت مهندسی به کارمند خانم مسلط به امور دفتر و

بازاریابی تلفنی نیازمند است

زمینه کاری شرکت : سیستم های نظارتی امنیتی (سیستم مداربسته ، اعلام حریق ، ضد سرقت و….)

حقوق + پورسانت

متقاضیان می توانند درخواست همکاری خود را به آدرس admin@imen-gostar.com ارسال نمایند.

سایت شرکت آرمان گستر :  http://imen-gostar.com/index.php

آدرس شرکت آرمان گستر : تهران ، خیابان انقلاب  ،  خ خارک ، پ ۲۱ ، ط ۲ ، واحد ۲۰۱

تلفن : ۶۶۷۳۲۲۱۸

مهلت اعتبار آگهی از تاریخ درج آگهی (۱۰ تیر ماه ۹۱) به مدت دو هفته می باشد


برچسب‌ها: استخدام کارمند خانم, استخدام کارمند خانم در تهران, استخدام در شرکت آرمان گستر تهران, استخدام کارمند خانم در ادارات تهران, استخدام کارمند خانم در سال 91, استخدام کارمند زن در شهر تهران
+ نوشته شده در  یکشنبه یازدهم تیر 1391ساعت 14:34  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

استخدام بیمه پاسارگاد در سراسر ایران

استخدام بیمه پاسارگاد در سراسر ایران

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) همکاران کارآزموده و مجرب و همچنین سرمایه های انسانی جـوان مـورد نیاز خود در شهرستان های تهران، اسلامشهر(تهران)، کرج، قزوین، مشهد، بجنورد، بیرجند، سبزوار، نیشابور، شاهرود، سمنان، اصفهان، شهرضا، کاشان، شهرکرد، گرگان، گنبدکاووس، ساری، بهشهر، تنکابن، آمل، بابل، چالوس، بندرانزلی، رشت، لاهیجان، آستارا، اردبیل، تبریز، مراغه، میانه، مهاباد، خوی، ارومیه، میاندوآب، ابهر، زنجان، همدان، اراک، ساوه، قم، اهواز، یزد، شیراز، بوشهر، یاسوج، کرمان، بندرعباس، زاهدان، سنندج، کرمانشاه، ایلام و خرم آباد را از طریق مصاحبه به همکاری دعوت می نماید. واجدین شرایط می توانند مدارک مربوطه را بشرح زیر حداکثر تا  تاریخ ۱۳۹۱/۴/۲۲ به نشانی:  تهران، خیابان هشـت بهشت، نبش خـیابان فاطمی، شماره ۲، کدپستی: ۱۴۱۴۷۶۴۱۳۷ یا  صندوق پستی شماره ۵۷۹۵ – ۱۵۸۷۵ ارسال نمایند.

 

الف-شرایط لازم برای نیروهای انسانی کارآزموده و مجرب:

دارندگان مدارک کارشناسی (لیسانس)،کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و  بالاتر در رشته  های  مدیریت(با  گرایش بیـمه، بازرگانی و صنعتی)، حسابداری، اقتصاد و کامپیوتر با آشنایی لازم به زبان انگلیسی و توانائی کار با کامپیوتر با حداقل ۴ سـال سـابقه کار در صـنعت بیمه و حداکثر ۴۰ سال سن.

ب-شرایط فارغ التحصیلان جوان دانشگاه ها:

دارندگان کارشناسی(لیسانس)و کارشناسی ارشد (فـوق لیسانس) دررشته های مدیریت(با گرایش بیمه، بازرگانی و صنعتی)، حسابداری، اقتصاد، کامپیوتر و (کاردانی رشته مکانیک خودرو مختص شعبه کرج). آشنا به زبان انگلیسی و توان کاردر محیط excel-wordوinternet.

ج- سایر شرایط لازم برای داوطلبان  فارغ التحصیل جوان:

دارندگان مدرک کارشناسی متولد ۱۳۶۵ و بعد از آن
دارندگان مدرک کارشناسی ارشد متولد ۱۳۶۳ و بعد از آن
متقاضیان خدمت در هر شهرستان بایستی مقیم آن شهر باشند

د- مدارک مورد نیاز برای درخواست همکاری:

فرم تکمیل شده درخواست همکاری
تصویرآخرین مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل
تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی
عکس ۴×۳ یک عدد
تصویر تمام صفحات شناسنامه یک سری
تصویر کارت ملی (پشت و رو) یک نسخه

لینک دریافت فرم درخواست همکاری:

http://pasargadinsurance.ir/?option=com_content&view=article&id=199&Itemid=63

-  ارسال مدارک و انجام مصاحبه بـا متقاضـیان هیـچگـونه تعهد استـخدامی برای بیـمـه پاسارگـاد ایجاد

نـخواهــد کرد و مــدارک ارسـالی نیز مسترد نخواهد شد.

-  زمان مصاحبه بر اساس اولویت­های موردنظر از طریق تلفن به اطـلاع متـقاضیـان واجـد شرایط خواهد رسید. از

مراجعه حضوری به نشـانی فوق قبل از دعوت جداً خودداری نمایید.


برچسب‌ها: استخدام در بیمه پاسارگارد, استخدام در شرکت بیمه, استخدام در سازمان بیمه, استخدام دربیمه پاسارگارد, استخدام در بیمه, آگهی استخدام, آگهی استخدام شرکت بیمه, استخدام در مراکز بیمه, استخدام در سازمان
+ نوشته شده در  شنبه دهم تیر 1391ساعت 16:45  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام یک شرکت معتبر تولیدی در غرب تهران

منابع ارسالی روزنامه
۱۳۹۱/۰۴/۰۷ تاریخ روزنامه
منابع ارسالی به جابیران شماره


آگهی استخدام یک شرکت معتبر تولیدی در غرب تهران عنوان آگهی
۱۳۹۱/۰۴/۲۵ مهلت تماس


کاربر گرامی لطفا جهت اطلاع از نحوه تماس و مدارک مورد نیاز اینجا کلیک کنید
مدرک تحصیلی گرایش رشته عنوان شغل
کاردانی آشنایی با انجام اقدامات کمکهای اولیه درمانی آشنایی با بازرسی ایمنی و بهداشتی گذراندن دوره آتش نشانی حرفه ای گذراندن دوره کمکهای اولیه درمانی پیشرفته گذراندن دوره های ایمنی و بهداشت فوق دیپلم بهداشت حرفه ای/ ایمنی تکنسین ایمنی و بهداشت

برچسب‌ها: آگهی استخدام فوق دیپلم بهداشت حرفه ای ایمنی, استخدام تکنیسین ایمنی, استخدام تکنیسین بهداشت, استخدام با مدرک فوق دیپلم, استخدام شرکتی در تهران, استخدام شرکتی در غرب تهران, استخدام در منظقه غرب تهران
+ نوشته شده در  شنبه دهم تیر 1391ساعت 16:36  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

استخدام در یک هولدینگ تولیدی صنعتی در اصفهان

استخدام در یک هولدینگ تولیدی صنعتی در اصفهان

یک هولدینگ بزرگ تولیدی صنعتی با توجه به بهره برداری از فاز جدید تولیدی خود از متخصصین مرد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید .

متقاضیان محترم می توانند رزومه شغلی خود را به نشانی الکترونیکی HR4752@gmail.com

ارسال نمایند

شایان ذکر است درج عنوان شغلی در قسمت Subject الزامی میباشد .

ردیف

عنوان شغلی

رشته تحصیلی

حداقل سابقه

جنسیت

محل کار

۱

مدیر توسعه ونوسازی

مهندسی مکانیک/برق

۸سال

مرد

استان چهار محال وبختیاری

۲

مدیر بهره برداری

مهندسی نساجی/پلیمر

۸سال

مرد

استان چهار محال وبختیاری

۳

مدیر مهندسی صنایع

مهندس صنایع

۸سال

مرد

استان چهار محال وبختیاری

۴

رئیس حسابداری صنعتی

حسابداری

۵سال

مرد

استان چهار محال وبختیاری

۵

مدیر روابط عمومی

کلییه رشته های مرتبط

۸سال

مرد

استان اصفهان

۶

مدیر مالی

حسابداری

۸سال

مرد

استان اصفهان

۷

رئیس حسابداری

حسابدار

۵سال

مرد

استان اصفهان

۸

مدیر بازاریابی وفروش

مدیریت کلییه گرایش ها/مهندسی صنایع

۸سال

مرد

استان اصفهان

۹

سرپرست توسعه بازار وامور مشتریان

مدیریت بازرگانی

۵سال

مرد

استان اصفهان

۱۰

سرپرست آمار وتحلیل سیستم

کارشناس ارشد آمار

۴سال

مرد

استان اصفهان


شایان ذکر است سرویس ایاب وذهاب از استان اصفهان به

محل سایت به صورت رفت وبرگشت در طول ایام

هفته دایر می باشد


برچسب‌ها: آگهی استخدام در شرکت هولدینگ, استخدام کارشناس آمار دز اصفهان, استخدام مدیرروابط عمومی, استخدام مدیرتوسعه در استان چهارمحال وبختیاری, استخدام مدیربهره برداری, استخدام مهندس صنایع, استخدام مدیرمالی, استخدام
+ نوشته شده در  شنبه دهم تیر 1391ساعت 16:26  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام شرکت سام الکترونیک سال91

+ نوشته شده در  شنبه دهم تیر 1391ساعت 16:9  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام در شرکت دیجی کالا

آگهی استخدام دیجی کالا | آبان ماه 1390

دیجی کالا بزرگترین و پر مخاطب ترین فروشگاه اینترنتی کشور و اولین وب سایت دریافت کننده نشان اعتماد الکترونیک وزارت بازرگانی با ماموریت نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالای دیجیتال، با توسعه و بهبود مستمر، و راه اندازی سرویس های جدید و ارزش آفرینی برای مخاطبین و مشتریان خود، جهت طرح توسعه سازمانی و تکمیل نیروی انسانی خود، از علاقه مندان واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.

شرایط کاری :
1) استخدام به صورت تمام وقت در دفتر مرکزی (تهران)
2) بيمه تامين اجتماعي
3) حقوق و مزاياي شغلي با شرايط بسيار مناسب
2) محیط کاری سالم و پویا
توجه : از ارسال رزومه جهت همکاری پاره وقت یا دورکاری خودداری نمایید.
نکته : ارسال رزومه برای دانشجویان ترم آخر که حداقل، امکان کار در 5 روز هفته به صورت کامل را دارند بلا مانع است.

شرایط اولویت دهنده:
1) روحیه کار تیمی
2) پویایی و تلاش پیوسته برای رشد توانایی ها و استعدادهای فردی

1) حسابدار
شرایط و تخصص های مورد نیاز :
1) جنسیت: مرد یا زن | حداکثر 30 سال
2) داشتن مدرک لیسانس حسابداری
3) داشتن حداقل 4 سال سابقه کار مفید
4) آشنائی کامل با حقوق و دستمزد و قوانین مربوطه
5) آشنائی با حسابداری انبار
6) تسلط کامل به نرم افزار آفیس

2) برنامه نویس وب (Web Developer)
شرایط و تخصص های مورد نیاز :
1) جنسیت: مرد یا زن | حداکثر 30 سال
2) تسلط کامل بر XHTML 1.1، CSS2 و jQuery
3) تسلط بر Visual Studio 2010
4) تسلط کامل به زبان برنامه نویسی C# مبتنی بر DOT NET Framework 3.5 , 4.0
5) تسلط کامل به برنامه نویسی تحت وب ASP.NET مبتنی بر DOT NET Framework 3.5 , 4.0
6) آشنایی به تولید و برنامه نویسی وب سرویس های مبتنی بر DOT NET Framework 3.5 , 4.0
7) آشنایی با مفاهیم شی گرایی
8) آشنایی با برنامه نویسی چندلایه
9) آشنایی در استفاده از کلاس System.Xml
10) آشنایی کامل با بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server 2008 R2 به منظور تحلیل و طراحی هر چه بهتر
11) آشنایی کامل با HTML5 و CSS3 (اولویت محسوب می شود)
12) تسلط کامل بر مبحث SEO (اولویت محسوب می شود)
13) آشنایی با کار به صورت گروهی از طریق Team Foundation Server (اولویت محسوب می شود)

سابقه کار مورد نیاز :
1) سابقه کار مفید ASP.NET With C# یا داشتن نمونه کار موفق
2) سابقه مشارکت در برنامه نویسی و تولید یک سایت مطرح با تکنولوژی ASP.NET(اولویت محسوب می شود)

3) مهندس پشتیبان فنی (Technical Support Engineer)
شرایط و تخصص های مورد نیاز :
1) جنسیت: زن | حداکثر 30 سال
2) فارغ التحصیل کارشناسی / کاردانی کامپیوتر (نرم افزار یا سخت افزار)
3) آشنایی با نگهداری سیستمهای تحت شبکه
4) توانایی پشتیبانی فنی و نرم افزاری سیستمها (نصب ویندوز، درایور، نرم افزارهای کاربردی)
5) آشنایی با سیستمهای مبتنی بر Android و iOS (نصب و به روز رسانی OS و نرم افزارهای کاربردی)
6) مسلط به استفاده از اینترنت جهت به روز رسانی آرشیوهای نرم افزاری

سابقه کار مورد نیاز :
» سابقه کار مفید و مرتبط اولویت محسوب می شود، اما ضروری نیست.

4) گرافیست
جهت مشارکت در طراحی و اجرای ایده ها و نیازمندیهای گرافیکی و تبلیغاتی مورد نیاز دیجی کالا در حوزه هایی از قبیل گرافیک سایت، کاتالوگ و کتابچه های فصلی، اوراق اداری، لوگو و اجزای گرافیکی برند، پوستر و بیلبورد، بروشورهای تبلیغاتی، کاراکتر و ...
شرایط و تخصص های مورد نیاز :
1) جنسیت: مرد یا زن | حداکثر 30 سال
2) فارغ التحصیل کارشناسی رشته گرافیک (اولویت محسوب می شود)
3) دارای تکنیک و خلاقیت بالا در ارائه و اجرای ایده های نو، در زمینه های مختلف گرافیکی
4) شناخت کامل رنگ، اشیا و ترکیب بندی و استفاده صحیح از عناصر بصری
5) دارای سبک هنری مرتبط با فضای دیجیتال
6) آشنایی کامل با فنون و تکنیک های چاپ
7) تسلط کامل به نرم افزارهای گرافیکی مورد نیاز
8) سابقه کار مفید و مرتبط اولویت محسوب می شود.
9) داشتن نمونه کارهای قوی و مرتبط ضروری است.

5) کارشناس تولید محتوا
جهت همکاری در فرآیند تولید محتوای فنی مورد نیاز، ورود اطلاعات کالاهای دیجیتال و نقد و بررسی آنها
شرایط و تخصص های مورد نیاز :
1) جنسیت: مرد یا زن | حداکثر 35 سال
2) فارغ التحصیل کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته های مهندسی (اولویت محسوب می شود)
3) تسلط به ترجمه متون انگلیسی
4) آشنایی با آخرین تحولات و تکنولوژی های به کار رفته در کالاهای دیجیتال
5) علاقه مند به حوزه کالای دیجیتال و پی گیری آخرین اخبار تکنولوژی کالای دیجیتال
6) تسلط به استفاده از اینترنت جهت جستجو و به روز رسانی اطلاعات مورد نیاز
7) تسلط کامل به نرم افزارهای Office
8) داشتن روحیه کار گروهی

سابقه کار مورد نیاز :
» سابقه کار مفید و مرتبط اولویت محسوب می شود، اما ضروری نیست.
6) کارشناس فروش تلفنی
جهت همکاری در Call Center دیجی کالا، دریافت سفارشات مشتریان و هماهنگی ارسال سفارشات
شرایط و تخصص های مورد نیاز :
1) جنسیت: زن | حداکثر 30 سال
2) مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی
3) آشنایی با نرم افزارهای Office
4) دارای مهارت های ارتباط با مشتری به ویژه ارتباطات تلفنی
5) علاقه مند و آشنا به حوزه کالای دیجیتال
6) داشتن روحیه کار گروهی

سابقه کار مورد نیاز :
» سابقه کار مفید و مرتبط اولویت محسوب می شود، اما ضروری نیست.
7) نیروی تحویل سفارشات (موتورسوار)
جهت تحویل سفارشات مشتریان در شهر تهران
شرایط و تخصص های مورد نیاز :
1) جنسیت: مرد | حداکثر 35 سال
2) مدرک تحصیلی دیپلم
3) گواهینامه رانندگی با موتورسیکلت و دیگر مدارک لازم
4) آراستگی و روابط عمومی مناسب و مهارت های ارتباط با مشتری
5) علاقه مندی و آشنایی به حوزه کالای دیجیتال
6) داشتن روحیه کار گروهی
7) شرایط فیزیکی و سلامت جسمی کامل
8) توانایی ارائه تضامین مورد نیاز

سابقه کار مورد نیاز :
» سابقه کار مفید و مرتبط اولویت محسوب می شود، اما ضروری نیست.

لطفا در صورت تمایل به استخدام در هر یک از فرصت های شغلی عنوان شده بالا، رزومه خود را به آدرس ایمیل jobs[at]digikala.com ارسال نمایید. پیشنهاد می شود در رزومه خود موارد زیر را حتما عنوان نمایید:
1) عنوان شغل مورد نظر و شماره مربوطه آن
2) مشخصات فردی به همراه وضعیت نظام وظیفه، وضعیت تأهل، عکس
3) سوابق تحصیلی
4) دوره های آموزشی به همراه محل گذراندن دوره
5) سوابق کاری
6) تخصص ها
7) دستمزد پیشنهادی (از به کار بردن عبارت توافقی یا عبارتهای مشابه آن خودداری کنید.)
برچسب‌ها: آگهی استخدام پیک موتوری, آگهی استخدام کارشناس فروش تلفنی, آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا, آگهی استخدام گرافیست ماهر, استخدام مهندس پشتیبانی فنی, استخدام برنامه نویس وب, آگهی استخدام حساب دار با سابقه کار
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 19:29  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام سازمان نیروی انتطامی استان سیستان وبلوچستان

گروه استان ها – فرماندهي انتظامي سيستان و بلوچستان در مقاطع افسري و درجه داري به صورت پيماني 5 ساله داوطلب مرد استخدام مي کند .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به منظور استقرار نظم و امنيت ، تامين آسايش عمومي و فردي و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ، از بين فارغ التحصيلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي کشور و دارندگان مدرک تحصيلي ديپلم به ترتيب در مقاطع افسري و درجه داري به صورت پيماني 5 سال انتظامي داوطلب مرد استخدام مي کند .
در اين اطلاعيه آمده است ، متقاضيان مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به مديريت گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان واقع در زاهدان ، خيابان مصطفي خميني ، تقاطع بلوار خرمشهر مراجعه و يا با شماره تلفن 2183428 تماس حاصل نمايند . شرايط عمومي استخدام
1- اعتقاد و التزام عملي به دين مبين اسلام.
2- اعتقاد و التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ولايت مطلقه فقيه و آمادگي فداکاري در راه اهداف آنها.
3- تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
4- عدم سابقه عضويت يا وابستگي به احزاب وگروههاي سياسي معارض با نظام جمهوري اسلامي ايران.
5- عدم عضويت يا وابستگي به احزاب و گروههاي سياسي در زمان تقاضاي استخدام.
6- عدم محكوميت به محروميت از خدمات دولتي.
7- نداشتن سوء پيشينه كيفري.
8- عدم اعتياد به مواد مخدر.
9- داشتن شرايط تحصيلي و يا تخصصي لازم براي خدمت مورد نظر.
10- داشتن سلامت و توانائي جسمي و رواني متناسب با خدمت موردنظر.

شرايط اختصاصي استخدام
1) داوطلبان استخدام مي بايست آمادگي خدمت در سراسر كشور را داشته باشند.
2) ثبت نام از داوطلبان به صورت بومي و استاني خواهد بود.
3) گواهينامه رانندگي پايه دوم براي هر دو مقطع افسري و درجه داري و مدرك آشنايي با رايانه براي داوطلبان درجه داري الزامي است.
4) حداقل معدل براي بستگان درجه يك شهداء و ايثارگران، فرزندان كاركنان نيروهاي مسلح و بسيجيان حداقل يك سال عضويت فعال نمره 12و حداقل قد 165 مي باشد.
* حداقل معدل براي حافظان يک جزء قرآن و قاريان و نفرات برجسته قرآني و دارندگان مقام در المپيادهاي علمي استاني يا کشوري و ورزشکاران داراي مقام استاني يا کشوري و نيز مخترعان و مبتکران جوان 12 و قد 165 مي باشد .
5) نداشتن مهر غيبت در دفترچه خدمت نظام وظيفه.
6) نداشتن كارت معافيت پزشكي.
7) نحوه،تاريخ و محل برگزاري آزمون در زمان ثبت نام توسط مديريت گزينش و استخدام استان مربوطه اعلام خواهد شد.
8) دوره آموزش پذيرفته شدگان شبانه روزي بوده و مدت آن تابع مقررات خاص هر مقطع خواهد بود.
9) داوطلباني كه داراي كارت پايان خدمت مي باشند مدت خدمت سربازي آنان به حداكثر سن افزوده خواهد شد.
مدارك اوليه مورد نياز براي ثبت نام
1- اصل و روگرفت از تمام صفحات شناسنامه داوطلب و همچنين اصل و رو گرفت از کليه صفحات شناسنامه پدر در صورت فوت پدر ، گواهي فوت و ارائه شناسنامه مادر الزامي مي باشد .
2- اصل و رو گرفت شناسنامه همسر و فرزندان و نيز صفحه 5.4.3.2 سند ازدواج در صورت تاهل
2- اصل و روگرفت آخرين مدرك تحصيلي.
3- اصل و روگرفت گواهينامه رانندگي پايه دو.
3- اصل و روگرفت مدرک آشنايي با رايانه
5- 5 قطعه عكس جديد تمام رخ 4*3.
6- روگرفت مدركي كه مشخص كننده وضعيت خدمتي نظام وظيفه باشد.(روگرفت كارت پايان خدمت، معافيت غير پزشكي، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غيبت و يا گواهي در حال خدمت).
7-اصل و روگرفت کارت ملي
8- پوشه سبز براي داوطلبين مقطع درجه داري و پوشه آبي براي داوطلبين مقطع افسري
10- مشخص نمودن گروه خوني داوطلب الزامي است .

داوطلبان محترم، براي كسب اطلاعات بيشتر از چگونگي جذب، مي توانند به مديريت گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان واقع در خيابان مصطفي خميني ، تقاطع بلوار خرمشهر مراجعه و يا با شماره تلفن 2183428 تماس حاصل نمايند .
برچسب‌ها: آگهی استخدام سازمان نیروی انتطامی استان سیستان وبل, آگهی استخدام سازمان نیروی انتظامی زابل, آگهی استخدام سازمان نیروی انتظامی شهرستان سیستان و, آگهی استخدامی رایگان سازمان نیروی انتظامی
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 19:18  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

استخدام سازمان ثبت احوال کشور

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: بر اساس اخذ مجوز از معاونت توسعه منابع انسانی رئیس جمهور یک هزار و ۵۰۰ نفر امسال در استان‌های مختلف کشور جذب ثبت احوال می‌شوند.
محمد ناظمی‌اردکانی در حاشیه گردهمایی روسای ثبت احوال شمال غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ درصد پست‌های اداری ثبت احوال کشور خالی است که امیدواریم با استخدام‌های جدید بتوانیم این خلأ را پر کنیم.
وی با بیان اینکه استخدام در ثبت احوال توسط استانداری‌ها و به شکل غیر متمرکز انجام می‌شود، افزود: این استخدام‌ها از طریق نشر آگهی و اعلام عمومی‌از طریق رسانه‌ها انجام شده و مراحل گزینش آن نیز به کمک استانداری و ثبت احوال انجام می‌شود.



برچسب‌ها: آگهی استخدام سازمان ثبت احوال ایران, آگهی استخدام سازمان ثبت احوال, آگهی استخدام ثبت احوال سال 1391, اگهی استخدام ثبت احوال در تیرماه91, آگهی استخدام سازمان ثبت احوال در تابستان سال 91, آگهی استخدام
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 19:7  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدامی استانداری قزوین

استانداری قزوین  برای تامین نیروی انسانی مورد نیازخود و سایردستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاههای اجرایی ، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰  معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور به تعداد ۵۵۰ نفر از افراد واجدالشرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی، آزمون عملی (حسب مورد)  و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید.

منبع آگهی استخدامی :

http://www.ostan-qz.ir/content/important_subjects/agahiestekhdampeymani

- آگهی استخدام پیمانی با آخرین تغییرات اعمال شده به شرح ذیل

http://www.ostan-qz.ir/sites/default/files/protect/im_subject/doc/aghahi_estekhdam_peymani2.pdf

- فرم درخواست شغل:

http://www.ostan-qz.ir/sites/default/files/protect/im_subject/doc/form_darkhast.pdf

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی ادارات دولتی استان قزوین: ۹۱/۴/۱۱


برچسب‌ها: آگهی استخدامی استانداری قزوین, اگهی استخدام استانداری قزوین, آگهی استخدام برای استانداری قزوین, آگهی استخدام استانداری قزوین در سال 1391, آگهی استخدام استانداری قزوین سال91, آگهی استخدام استانداری قزوین
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 18:59  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام بانک رفاه کارگران

استخدام بانک رفاه در ۶ شهر کشور

بانک رفاه با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی متخصص در شهرهای تهران ، سمنان ، تبریز ، اراک ، یاسوج و بیرجند از بین خواهران و برادران واجد شرایط، با مدرک تحصیلی کارشناس و کارشناس ارشد در رشته حقوق قضائی تعداد محدودی از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون (در صورت لزوم)، مصاحبه علمی و تخصصی، تایید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت کامل جسمی و روحی و پس از گذراندن دوره های آموزشی ذیربط، به صورت «قراردادی» دعوت به همکاری نماید.

 

(مخصوص متقاضیان استخدامی شهرهای : تهران – سمنان – تبریز – اراک – یاسوج – بیرجند)

شرایط عمومی:
۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران ( تابعیت مضاعف نداشته باشد )؛
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ؛
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ؛
۴- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی (مخصوص آقایان) (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد)؛
۵- حداکثر سن داوطلب برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ۲۸ سال (متولدین ۱۵/۴/۶۳ به بعد) وکارشناسی ارشد۳۰سال ( متولدین ۱۵/۴/۶۱ به بعد)؛
۶- حداقل معدل کل ۱۴ تمام؛
۷- داشتن سلامت جسمی و روحی و توانایی لازم برای انجام کاری که استخدام می شوند بر اساس نتایج معاینات پزشکی و طبق تأیید پزشک معتمد بانک؛
۸- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
۹- عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن محکومیت کیفری مؤثر؛
۱۰- عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان های دولتی؛
۱۱- تاریخ فراغت از تحصیل باید قبل از تاریخ برگزاری مصاحبۀ آزمون یا مصاحبه باشد؛
۱۲- عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان ها ، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی؛
۱۳- مدارک تحصیلی متقاضیان، بر اساس قوانین و مقررات جاری بانک، می بایست مورد تأیید مراجع ذیصلاح باشد؛
۱۴- متقاضیان استخدامی الزاماً، بایستی در شهرهای تهران، سمنان، تبریز، اراک، یاسوج و بیرجند سکونت دائمی داشته باشند. ارائه مدرک مثبته مبنی بر سکونت در شهرهای مذکور حداقل به مدت ۳ سال، از قبیل ارائه سند مالکیت واحد مسکونی، تاییدیه شورای محل یا اجاره نامه به نام متقاضی و یا والدین وی (در صورت مجرد بودن) ضروری است؛
تبصره: در صورتی که به تشخیص مسؤولین بانک اثبات گردد، نشانی دائمی محل سکونت متقاضی، شهر دیگری به جز شهرهای محل درخواست  می باشد ، مراحل دعوت به همکاری متقاضی بلافاصله متوقف خواهد شد .

مدارکی که داوطلبین هنگام مصاحبه تخصصی باید به همراه داشته باشند:
۱- فرم تکمیل شده تقاضای ثبت نام مندرج در سایت بانک رفاه
۲- اصل و تصویر خوانا ازتمامی صفحات شناسنامه عکسدار
۳- اصل و تصویر از دو طرف کارت ملی
۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل
توجه: به مدارک فاقد معدل کل و رشته تحصیلی و به گواهی های صادره از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی؛ مبنی بر گذراندن واحدهای درسی یا ریز نمرات و همچنین برگ تسویه حساب تحصیلی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۵- اصل و تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی (آقایان)
۶- اصل رسید بانکی به مبلغ ۰۰۰/۲۵۰ ریال (دویست و پنجاه هزار ریال) واریز به حساب جاری همراه شماره ۵۰۰۰۰۱۴ بنام اداره امور مالی این بانک، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه،
۷- پیشینه شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارتها و سوابق کار
۸- سه قطعه عکس جدید ۴×۳

تذکرات مهم
۱- هزینه شرکت در مصاحبه و مدارک متقاضیان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد؛
۲- لازم به توضیح است، استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بانک، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل (مشتمل بر آزمون، مصاحبه، گزینش و انجام معاینات پزشکی) انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق حد نصاب یا رتبه لازم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل دعوت به همکاری آنان منتفی خواهد گردید؛
۳- بانک پس از برگزاری آزمون (در صورت لزوم) و مصاحبه علمی و تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر اقدام خواهد نمود. قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل استخدام از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و طی دوره‌های آموزشی مربوطه به تعداد مورد نیاز انتخاب و جذب خواهند شد؛
۴- بانک در قبال افرادی که احتمالاً علیرغم نداشتن شرایط اولیه لازم در مصاحبه مزبور شرکت می نمایند ، هیچگونه مسؤولیتی نخواهد داشت؛
۵- بدیهی است در صورت احراز مغایرت مدارک و یا عدم تطابق آن با شرایط تعیین شده، بلافاصله مراحل دعوت به همکاری متقاضی متوقف و ادامه همکاری وی منتفی خواهد بود.

بدیهی است گذراندن مراحل استخدام ، هیچگونه حقی برای متقاضیان از جهت استخدام آنان ایجاد نخواهد نمود.

مهلت ثبت نام : ۹ صبح روز سه شنبه۹۱/۴/۶  لغایت  پایان روز جمعه ۹۱/۴/۱۶

فرم ثبت نام:

http://www.refah-bank.ir/portal/default-1412.aspx



برچسب‌ها: آگهی استخدام بانک رفاه کارگران, آگهی استخدام بانک رفاه تبریز, آگهی استخدام بانک رفاه استان خراسان جنوبی, آگهی استخدام بانک رفاه استان اراک, آگهی استخدام بانک رفاه یاسوج, آکهی استخدام بانک رفاه کارگران
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 18:53  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آگهی استخدام شرکت مخابرات ایران سال1391

شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود ۲۵۰۰ نفر جذب می‌کند.به گزارش روابط عمومی‌و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، جذب این افراد در مقاطع تحصیلی لیسانس و بالاتر از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه علمی‌و ارزیابی صلاحیت خواهد بود.بنا به همین گزارش ، رشته‌های تحصیلی مورد قبول عبارتند از : برق ( قدرت ، کنترل ) ، مخابرات الکترونیک ، فیزیک ( نظری ، کاربردی ) ، ICT ، کامپیوتر ( نرم افزار ، سخت افزار و IT ) حسابداری ، اقتصاد ( نظری ، بازرگانی ) ، برنامه ریزی سیستم‌های اقتصادی ، مدیریت صنعتی و دولتی ، مدیریت بازرگانی ، ریاضی ( کاربردی ) ، MBA ، علوم اجتماعی ( روابط عمومی‌، ارتباطات اجتماعی ، پژوهشگری و برنامه ریزی علوم اجتماعی ) ، علوم ارتباطات اجتماعی ( روزنامه نگاری ، روابط عمومی‌، تحقیق در ارتباطات ، مدیریت رسانه و تبلیغ ) مهندسی صنایع ، آمار و مترجمی‌زبان انگلیسی .شرایط عمومی‌، اختصاصی ، نحوه و تاریخ ثبت نام ، آزمون و گزینش به زودی از طریق سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir به اطلاع داوطلبان می‌رسد.


برچسب‌ها: آگهی استخدام شرکت مخابرات ایران سال1391, آگهی استخدام مخابرات استان کرمان, آگهی استخدام مخابرات استان خراسان, آگهِی استخدام مخابرات استان آذربایجان شرقی, آگهی استخدام مخابرات استان فارس, آگهی استخدام
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 18:34  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

آموزش ساخت بنر متحرک

+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 18:24  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

استخدام سازمان آموزش و پرورش سال 1391

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور از استخدام آموزشیاران واجد شرایط پس از تعیین راهکار قانونی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقرزاده در همایش تجلیل از آموزشیاران و مدیران مجتمع های سوادآموزی که روز سه شنبه در اداره آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برگزار شد، گفت: اساسنامه نهضت سواد آموزی در سال ۶۳ تصویب شد که بر اساس ماده ۶ آن آموزشیاران با داشتن دیپلم و ۵ سال سابقه فعالیت در نهضت به استخدام آموزش و پرورش در می آیند وبر همین اساس بسیاری از آموزشیاران همواره ذهنشان روی گذراندن ۵ سال سابقه متمرکز شده بود و توجه چندانی به برگزاری کلاس های نهضت نداشتند.

وی افزود: در سال ۱۳۸۰ مجلس تصویب کرد که دیگر آموزشیاران نهضت سواد آموزی به جز آزمون استخدام نشوند که بر اساس این مصوبه ۵۷ هزار آموزشیار در سال ۸۱ تا سال ۸۶ به استخدام درآمدند.

باقرزاده گفت: در سال ۱۳۸۸ بر اساس قانون مصوب شده در همان سال اعلام شد که معلمان حق التدریس به استخدام آموزش و پرورش درآیند که بر این اساس ۸ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی که تا قبل از سال ۱۳۷۰ با داشتن شرایط ویژه در نهضت مشغول به کار بودند، استخدام شدند.

به گفته وی، همچنین ۷ هزار نفر دیگر با توجه به شرایط ویژه که داشتن مدرک دانشگاهی و سابقه ۶۰ ماه بود فعالیت مستمر در نهضت بود به استخدام درآمدند اما آموزشیارانی که بعد از ۸۸ به نهضت سواد آموزی وارد شده اند مشمول این قانون نمی شوند. با این وجود سازمان نهضت سواد آموزی فرصتی را ایجاد کرد و آموزشیارانی که به طور غیر مستمر با نهضت کار می کنند آزمون دهند.

برگزاری آزمون برای استخدام ۱۱ هزار آموزشیار

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس این آزمون ۱۱ هزار نفر قبول شده اند که تاکنون نیمی از آنها به استخدام درآمده و نیمی دیگر نیز بزودی استخدام می شوند و از مهرماه به عنوان معلم کار خود را آغاز می کنند.

وی گفت: آموزشیارانی که امتحان نداده اند قراردادهایشان به صورت تطبیقی بوده که بر این اساس میزان حقوق دریافتی شان برابر با معلمان پیمانی است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: هم اکنون نیز در حال پیگیری هستیم تا آموزشیاران واجدشرایط و دارای مدرک دانشگاهی که ارتباطاتشان با نهضت به صورت مستمر بوده را نیز به استخدام درآورده اما هنوز راهکار قانونی آن را پیدا نکرده و در نتیجه نمی توان زمان دقیقی را برای استخدام این گروه اعلام کرد.

باقرزاده به آموزشیاران نهضت سواد آموزی توصیه کرد که اطلاعات پرسنلی و تحصیلی خود را به روز کنند تا در صورت اعلام برگزاری آزمون بتوانند با توان علمی بالا به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

گامهای آخر ریشه کنی بی سوادی در کشور

وی با بیان اینکه هر اندازه به انتهای هدف که همانا رسیدن به نقطه صفر در حوزه بی سوادی است نزدیک می شویم کار آموزشیاران سخت تر است، ادامه داد: هم اکنون گامهای آخر ریشه کنی بی سوادی در کشور را طی می کنیم اما با توجه به اینکه پراکندگی افراد بی سواد در کشور بیشتر شده و شناسایی آنها مشکل تر است کار ما را سخت تر می کند.

به گفته باقرزاده، همچنین آموزشیاران باید تلاش زیادی بکنند تا احتمال برگشت بی سوادی افراد هر روز کمتر و کمتر شود. چرا که به زعم برخی افراد داشتن یا نداشتن مدرک پنجم دبستان چندان تاثیری در روال زندگی آنها ندارد.

به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش، برنامه ریزیهای لازم برای برنامه ۵ ساله آموزش بی سوادی بین سنین ۱۰ تا ۴۹ سال انجام شده و در طول این ۴ سال می بایست با داشتن تجربه، تخصص ، امکانات مالی و انسانی و اختیارات گسترده بی سوادی را در کشور به طور کامل ریشه کن کرده و آمار را را به صفر برسانیم.

کاهش ساعات تدریس برای علاقه مندان به سوادآموزی

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور همچنین از کاهش ساعات سوادآموزی از ۱۵۲۰ ساعت به ۴۰۰ ساعت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه افراد سوادآموز تمایلی به گذراندن این تعداد ساعت نداشته و احتمال برگشت آنها به بی سوادی زیاد بود ساعت سوادآموزی را تا مقطع پنجم دبستان ۴۰۰ ساعت کرده و چنانچه افرادی بخواهند در پایه های بالاتر تحصیل کرده و مدرک سیکل یا دیپلم خود را بگیرند ملزم به گذراندن ۶۰۰ ساعت آموزشی بیشتر هستند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اداره تربیت‌بدنی و سلامت ۱۵ هزار مربی برای سال تحصیلی جدید استخدام کرده است.

کیومرث هاشمی،در حاشیه نمایشگاه و جشنواره خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این راستا معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و معاونت تربیت‌بدنی و سلامت هر دو برآیند کار تربیتی هستند و بر این اساس می‌توان گفت که این دو حوزه مکمل یکدیگرند.

هاشمی افزود: حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت ۱۳ هزار مربی بهداشت و دو هزار مربی ورزش را در راستای سند تحول بنیادین استخدام کرده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در ۳۰ سال گذشته به سبب کمبود نیروی انسانی در این حوزه، تفکیک این دو معاونت محقق نشد، اما امسال در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این امر محقق شد.

هاشمی افزود: با حضور استخدامی‌های تربیت‌بدنی و سلامت، طرح‌های شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک زیر پوشش قرار می‌گیرد.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در مقطع ابتدایی این طرح در قالب طرح صباح و طناورز اجرایی شد.

هاشمی در پایان افزود: اصل موضوع تربیت‌بدنی، نقش تربیتی دانش‌آموزان بر ملاک تربیتی و اخلاقی است که در این راستا خانواده‌ها از طرح‌هایی که از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند، رضایت داشتند.

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۱


برچسب‌ها: آگهی استخدام آموزش وپرورش استان تهران, آگهی استخدام آموزش وپرورش استان کرمان, آگهی استخدام آموزش وپرورش سال 1391, آگهی استخدام آموزش وپرورش تبریز, آگهی استخدام آموزش وپرورش استان فارس, آگهی استخدام
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 16:47  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

استخدام قوه قضاییه سال جدید91

اطلاعیه جدید قوه قضاییه:

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه از جذب بانوان برای تصدی منصب امر قضا به ویژه حضور بانوان در شوراهای حل اختلاف و استقرار سامانه ثبت‌نام اشخاص معاف از آزمون قضاوت در معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا عالی‌پناه در نشست خبری با خبرنگاران که در معاونت آموزش تحقیقات قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات قبل در آیین‌نامه جذب آزمون قضاوت که در ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری به تصویب ریبس قوه قضاییه رسیده بود، مواردی را برای جذب طلاب و روحانیون که به صورت خاص پیش‌بینی شده بود که از آن به عنوان جذب اختصاصی طلاب بیان شده بود، یاد کردیم.

وی با اشاره به این‌که « ابهاماتی در این خصوص پیش آمد که آیا مرکز جذب آزمون که مستقر در معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه است پیگیر جذب طلاب می‌باشد یا طبق روال قبلی مرکزی در قم پیگیر این موضوع است» ادامه داد: مرکز جذب آزمون قوه قضاییه با استفاده از سخت‌افزارهای موجود در قم، راسا جذب قضات از طلاب و حوزویان را برعهده دارد و این کار از طریق مرکز آموزش و تحقیقات قوه قضاییه انجام می‌شود.

عالی‌پناه تصریح کرد: آگهی‌ای در سایت معاونت تحقیقات و آموزش قوه قضاییه در خصوص جذب طلاب که از طریق سایت معاونت آموزش قوه ‌قضاییه انجام می‌شود، قرار داده‌ایم و در آن آگهی آمده که جذب قضات اعم از طلاب و غیر طلاب منحصرا از طریق مرکز جذب آزمون از تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری انجام خواهد شد.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه در ادامه از استقرار سامانه ثبت‌نام اشخاص معاف از آزمون خبر داد و گفت: از تاریخ ۹۱/۴/۱۰ این سامانه در معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه در دسترس است و داوطلبان با رجوع به سایت معاونت می‌توانند ثبت‌نام کرده و تاریخ مصاحبه خود را مشخص کنند.

عالی‌پناه خاطرنشان کرد: بین معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تفاهم‌نامه‌ای امضا و در آن مقرر شده که مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی، برنامه آموزشی و همچنین نظام پذیرش طلاب را متناسب با نیازهای دستگاه قضا و قوه قضاییه از بین فارغ‌التحصیلان مرکز مذکور به عنوان قاضی به اجرا درآورد.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه با بیان این‌که « امتحان آزمون کتبی از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود» اظهار کرد: مقرر شد از تاریخ ۹۱/۷/۳ تا ۹۱/۷/۱۰ داوطلبان ثبت‌نام کنند و در تاریخ ۹۱/۸/۲۵ آزمون در مرکز استان‌های کشور به صورت سراسری در تهران، قم، مشهد، تبریز، اصفهان و اهواز برگزار شود.

عالی‌‌پناه با اشاره به امکان جذب بانوان برای تصدی منصب قضا، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده در مرکز جذب آزمون در مورد امکان استفاده بانوان برای تصدی مناصب قضایی، گردش کار آن به ریبس قوه قضاییه از جانب معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه سپرده شد و ایشان موافقت کردند که امسال در آزمون کتبی قضاوت از بانوان ثبت‌نام به عمل آید و بانوان هم بتوانند بعد از پذیرفته شدن در آزمون کتبی در روند گزینش و جذب برای مناصب قضایی قرار گیرند و در حال حاضر درصد قطعی برای پذیرفته شدگان بانوان در مناصب قضایی در نظر گرفته نشده است.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه در رابطه با قضات ویژه شوراهای حل اختلاف نیز یادآور شد: مقرر شده بود این قضات از بین مردان انتخاب شوند که با دستور رییس قوه قضاییه و ابراز تمایل ایشان مبنی بر حضور بانوان، امروز مقرر شد از بانوان هم برای قضات شورای حل اختلاف ثبت‌نام به عمل آید.

عالی‌پناه ادامه داد: از سوم تا ۱۰ مهرماه سال جاری جذب عمومی بانوان برای منصب قضا را داریم که می‌توانند به سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه مراجعه کرده و در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه سال جاری در آزمون شرکت کنند از ۳ تا ۱۰ تیرماه جذب اختصاصی برای بانوان را داریم، ولی هنوز برای این امر به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

عالی‌پناه تاکید کرد: اگر اشکال شرعی برای حضور بانوان در مناصب قضایی وجود داشته باشد مخصوص پست‌هایی است که بانوان در آن پست‌ها می‌خواهند حکم صادر کنند. اساسا قضا در جمهوری اسلامی اذنی است، یعنی قاضی متکی به اذن صادره از ولی فقیه به کار خود می‌پردازد؛ بنابراین بحث زن و مرد تفاوتی ندارد و ولی فقیه بر اساس مصالح، این اذن را به مردان و زنان اعطاء کرده است.

وی با بیان این‌که «احتمالا اواخر تابستان آزمون شوراهای حل اختلاف برگزار شود» خاطرنشان کرد: ۵۰۰ قاضی ویژه شورای حل اختلاف دعوت خواهند شد که این تعداد ثابت است و شرایط شرکت در این آزمون همان شرایط قبلی است.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که “آیا برای حداقل سن پذیرش قضات به جمع‌بندی رسیده‌اید؟” گفت: در زمینه حداقل و حداکثری سن قضات بحث‌های مختلفی وجود دارد و هنوز به تصمیم‌گیری قاطعی نرسیده‌‌ایم.

عالی‌پناه در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با تعداد پذیرش قضات سال جاری، اظهار کرد: ما در چارچوب قانون برنامه پنج‌ساله توسعه، می‌توانیم ۸۰۰ قاضی جذب کنیم و در حدودی که این ۸۰۰ قاضی اجازه بدهد ما سیستم جذب فعال خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پذیرفته‌شدگانی که به معاونت آموزش دعوت می‌شوند در حدود سه پروسه دیگر را باید بگذرانند و بعد از این‌که در مرحله آزمون کتبی پذیرفته شدند، وارد مرحله گزینش و سپس وارد مرحله کارآموزی می‌‌شوند و تعدادی از این افراد ابلاغ قضایی می‌گیرند، بنابراین اینطور نیست که ورودی با خروجی پذیرفته‌شدگان یکی باشد و ما متناسب با نیازها در موعد مقرر حد نصاب را مشخص و تعدادی را در یکی دو نوبت دعوت به مصاحبه خواهیم کرد.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه در رابطه با جذب قضات ویژه مناطق محروم تاکید کرد: از افرادی که رتبه آنها ۱۷۳۳ تا ۲۵۰۰ باشد، برای مناطق محروم دعوت خواهیم کرد و در پروسه دعوت و مصاحبه قرار می‌گیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا قضات ویژه مناطق محروم باید حتما سه سال ساکن منطقه مورد نظر باشند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: چنین شرطی را نگذاشتیم. جذب قضات ویژه مناطق محروم روند شفاف و روشنی بود که برای این مورد، پذیرفته‌‌شدگان را دعوت کردیم و همان‌طور که گفتم افرادی که رتبه آن‌ها بین ۱۷۳۳ تا ۲۵۰۰ باشد می‌توانند اولویت جذب منطقه خود را مشخص کنند و هیچ شرط سکونت اولیه‌ای برای ما مدنظر نیست. در خصوص رتبه ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. سکونت یکی از موارد بعدی از الزامات است که قاضی بعد از جذب در منطقه محروم ۱۰ سال باید در آن منطقه سکونت کند.

عالی‌پناه در ادامه صحبت‌های خود گفت: قانون اجازه داده که قاضی از بین دارندگان لیسانس حقوق یا فقه یا مبانی حقوق اسلامی و همچنین از بین طلاب سطح دو انتخاب شود و این موضوع به عنوان سقف مقرر قانونی تصدی سمت قضا است.

وی با اشاره به این‌که «ما سیستم جذب عمومی و اختصاصی قضات را نیز داریم» خاطرنشان کرد: در جذب اختصاصی قضات تکیه بر کسانی است که مدارک تحصیلات تکمیلی را دارند، مشروط بر این‌که لیسانس فقه یا حقوق اسلامی را داشته باشند، سیاست جذب اختصاصی معطوف به کارشناسی ارشد و دکترا است ولی در جذب عمومی داشتن لیسانس کفایت می‌کند.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه در رابطه با بحث نخبگی نیز یادآور شد: باید مشخص کنیم که ما چه سطحی از نخبگی را برای منصب قضا نیاز داریم، مراد ما از نخبه‌ در آیین‌نامه، احراز صلاحیت علمی بوده نه احراز سایر صلاحیت‌ها.

عالی‌پناه در رابطه با مواد آزمون کتبی قضاوت که در ۲۵ آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تاکید کرد: مواد آزمون عبارتند از حقوق مدنی، حقوق تجارت، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، حقوق جزای عمومی و اختصاصی، حقوق اساسی و فقه و اصول.

وی ادامه داد: این مواد برای طلاب و غیر طلاب، مردان و زنان یکی است، فقط منابع فقه و اصول برای طلاب با دانشگاهیان فرق دارد. فقه اصول طلاب از یک منابع و فقه اصول غیر طلاب از غیر منابع است. همچنین ضرایب درسی طلاب با دروس غیرطلاب متفاوت است.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه در رابطه با ثبت‌نام داوطلبان دارای شرط معدل و بدون آزمون نیز گفت: از ۱۰ تیرماه این افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند و محدودیت زمانی برای آن وجود ندارد.

عالی‌پناه در ادامه صحبت‌هایش در رابطه با شیوه‌نامه و آیین‌نامه آزمون قضاوت نیز گفت: شیوه‌نامه و آیین‌نامه در دست تدوین است، احتمالا با استقرار سامانه جذب معاف از آزمون لحاظ خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که مراحل طولانی شدن پذیرفته‌شدگان برای منصب قضا به کجا رسید گفت: گلوگاه‌های طولانی شدن روند جذب قضات نیز شناسایی شده است که سه گلوگاه بود، مرحله جذب آزمون، گزینش و آموزش.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه تصریح کرد: در مرحله جذب آزمون مشکلات آن پیدا و راهش باز شده است، مشکل مهمی که وجود داشت این بود که کار به صورت سنتی و دستی در این مرحله انجام می‌شد که پس از بررسی‌های به عمل آمده درصدد هستیم که سامانه کامپیوتری را در این قسمت ایجاد کنیم و این موضوع را جدی گرفتیم و درصددیم هرگونه جذب را از این طریق انجام دهیم.

عالی‌پناه ادامه داد: برای برگزاری آزمون عمومی نیز با همکاری‌ای که با سازمان سنجش داشتیم مشکلات را حل کردیم و در قسمت گزینش هم خود رییس قوه قضاییه پیگیر حل اشکالاتی که احتمالا سبب طولانی شدن روند گزینش بود، شدند. در قسمت آموزش نیز که به معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه برمی‌گردد، در حال بازنگری هستیم و درصددیم زمان دوره‌های کارآموزی را نیز تعدیل کنیم.

رییس مرکز جذب آزمون قوه قضاییه در پایان صحبت‌های خود با تبریک هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی داشت.

برنامه زمان بندی آزمون ورودی جذب عمومی داوطلبان تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۱ اعلام شد


استخدام بیش از ۳ هزار نفر در قوه قضائیه در سال ۹۱
بیش از نیمی از ظرفیت پستهای قوه قضائیه در سراسر کشور خالی است .
دبیر هیات مرکزی گزینش قوه قضائیه درنخستین همایش سراسری گزینشگران این قوه در مشهد گفت : در بین پستهای قوه قضائیه ، شغل قضاوت بیشترین ظرفیت خالی را در دادگاه ها ، دادسراها و مجتمع های قضایی دارد .حجت الاسلام والمسلمین شفیعی آمار خروجی قضات از قوه قضائیه را پارسال ۲۷۹ نفر اعلام کرد و افزود : این در حالیست که در همین مدت فقط ۱۸۰ نفر ورودی برای قضاوت به قوه قضائیه بوده است .

استخدام قوه قضاییه-سوالات آزمون های قبلی

وی گفت : بیش از ۳ هزار نفر در پستها و عناوین شغلی مختلف تا پایان امسال در قوه قضائیه سراسر کشور استخدام می شوند .
همایش سراسری گزینشگران قوه قضائیه صبح امروز با پیام رئیس این قوه در تالار گلستان مشهد آغاز شد .
در بخشی از پیام آیت الله صادق لاریجانی که آن را دبیر هیات مرکزی گزینش قوه قضائیه قرائت کرد آمده است ، در تحقیق ها و مصاحبه ها باید دقت شود تا افرادی که برای اسلام مفیدترند انتخاب شوند .
در این پیام آمده است ، همه دست اندرکاران در امر گزینش باید از ورود افرادی که رکن اصلی نظام را خدشه دار می کنند ممانعت کنند .
همایش سراسری گزینشگران قوه قضائیه تا ۲۱ اردیبهشت با حضور ۱۷۰ نفر از این گزینشگران در مجتمع فرهنگی گلستان مشهد ادامه دارد.


برچسب‌ها: استخدام قوه قضاییه, سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه, آگهی استخدام قوه قضاییه, آگهی استخدام قوه قضاییه سال 91, آگهی استخدام, آگهی استخدام کارمند, آگهی استخدام سازمان زندان ها, آگهی استخدام دادگستری
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 16:39  توسط اشکان عبدالله زاده  | 

دعوت به همکاری بیمه مرکزی ایران

اعطای پروانه کارگزاری رسمی بیمه مرکزی ایران

بیمه مرکزی ایران ج.ا.ا در اجرای ماده ۶۸ قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بیمه گری و برای استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد برای تعمیم و گسترش فرهنگ بیمه و پیشبرد و عرضه خدمت و فعالیــــت های بیمه ای پس از آزمون از متقاضیان واجد شرایط بر اساس آیین نامه و مقررات مربوط،پروانه کارگزاری رسمی بیمه صادر میکند.

شرایط لازم:

۱-تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

۲-اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور

۳-حداقل سن ۲۵ سال

۴-داشتن لیسانس با یک سال سابقه کار مفید بیمه ای یا حداقل لیسانس در رشته بیمه و یا گرایش

بیمه ای و ۶ ماه سابقه کار مفید بیمه ای

5-انجام گرفتن خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت دائم قانونی

۶-عدم شهرت به نادرستی

۷-نداشتن سابقه محکومیت به علت ارتکاب جنایت یا ورشکستگی به تقصیر و کلاه برداری و یا خیانت در امانت و یا دزدی و صدور چک بی محل یا اختلاس و یا معاونت در یکی از جرایم فوق به گواهی اداره سجل کیفری وزارت دادگستری(در این خصوص گواهی عدم سوء پیشینه الزلمی است که پس از موفقیت در آزمون باید ارائه شود)

۸-موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری در بیمه مرکزی ایران.

۹-گذراندن دوره آموزشی و توجیهی بیمه مرکزی ایران و اخذ گواهینامه قبولی.

تذکر:مطابق ماده ۱ آیین نامه کارگزاری بیمه،شغل انحصاری کارگزار باید ارائه خدمات بیمه ای باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام:

۱-تصویر خوانای کلیه صفحات شناسنامه عکس دار

۲-یک برگ تصویر خوانای مدرک تحصیلی معتبر

۳-سه عکس ۳ در ۴ جدید با درج مشخصات متقاضی در پشت آن.

۴-اصل فیش بانکی به مبلغ بیست هزار ریال واریز شده به حساب سیبا شماره ۰۱۰۹۹۹۹۹۹۹۰۰۹ بانک ملی شعبه ممتازملی کد ۱۰۰ به نام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای آزمون کارگزاری رسمی بیمه.

۵-یک برگ تصویر از پشت و روی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی.

۶-اصل گواهی سابقه کار بیمه بازرگانی(نزد موسسات بیمه،نمایندگان بیمه و کارگزاری رسمی بیمه) متناسب با مدرک تحصیلی به شرح مندرج در بند ۴ شرایط فوق.

۷-فرم تکمیل شده با الصاق یک قطعه عکس ۳ در ۴ بر آن.

تذکر مهم:گواهی های صادر شده توسط نمایندگان شرکت های بیمه باید طی نامه ای جداگانه به تایید ادارات امور نمایندگان این شرکت ها در تهران برسد.همچنین گواهی های صادر شده توسط کارگزاران رسمی بیمه به تایید مدیریت نظارت بر دفتر خدمات بیمه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسیده باشد.

سایر نکات:

۱-داوطلبان واجد شرایط باید مدارک لازم را تا حداکثر پایان وقت اداری ۵ مرداد ۹۱ با پست سفارشی به نشانی بیمه مرکزی در تهران،خ آفریقا،نبش ناهید شرقی شماره ۲۲۳ کد پستی ۱۹۱۵۷ یا صندوق پستی ۱۹۳۹۵۵۵۸۸ بفرستند.ضمنا روی پاکت ارسالی جمله آزمون کارگزاری قید گردد.

۲-به مدارکی که ناقص باشد یا بعد از تاریخ فوق به پست تحویل شود،ترتیب اثر داده نمیشود و مدارک ارسالی و وجه پرداختی مسترد نخواهد شد.

۳-لیست نهایی شرکت کنندگان یک هفته قبل از آزمون در سایت بیمه مرکزی درج خواهد شد.

۴-آزمون ۱۶ شهریور ۹۱ راس ساعت ۹ صبح در محل پژوهشکده بیمه در تهران،سعادت آباد،میدان کاج،خ سرو غربی،پلاک ۴۳ برگزار میگردد.برای دریافت کارت،متقاضیان ساعت ۸ صبح ۱۶ شهریور ۹۱ باید در محل فوق الذکر حضور به هم برسانند.

موارد آزمون کتبی:

مجموعه قوانین و مقررات بیمه،اصول و کلیات بیمه های بازرگانی،آیین نامه شماره ۶ و ضمایم آن،مجموعه قوانین و مقررات بیمه های بازرگانی

برخی منابع در کتابفروشی ساختمان پژوهشکده بیمه موجود است.

جهت دریافت فرم ثبت نام اینجا را کلیک نمائید


برچسب‌ها: آگهی استخدام بیمه, آگهی استخدام بیمه مرکزی, آگهی استخدام مراکزبیمه, آگهی استخدام بیمه ایران, آگهی استخدام سازمان بیمه سال 91, آگهی استخدام سازمان بیمه, آگهی استخدام, آگهی دعوت به کار
+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر 1391ساعت 16:28  توسط اشکان عبدالله زاده  |